S Dášou Černou

Na Vyšehradě

Je tu listopad, do tělocvičny stále nemůžeme, tak se scházíme aspoň venku. Tančíme při hudbě a samozřejmě dodržujeme rozestupy. A hned je nám veseleji :)

 

A jak nás to baví? Klikněte myší na fotku vpravo a posuďte sami.

 

 

 

 

 

 

 

Zdravá svačina pro posílení imunity

Nejen pohybem můžete podpořit  zdraví v této náročné době.

Potřebujeme: 1/2 hrnku mléka (možno i kokosového), 2 lžíce chia seminek, 1-2 kiwi, 1/2 banánu, med

Do sklenice s mlékem přidáme chia seminka a několikrát poctivě po chvílích promícháme, necháme nekolik hodin (nejlépe přes noc) naboptnat - vznikne pudink. Rozmixujeme kiwi, banán, med a nalijeme druhý den na vzniklou hmotu. Můžeme ozdobit plátky mandlí.

Svačina obsahuje vitaminy, minerály, vlákninu a omega 3 mastné kyseliny. Podporuje srdeční činnost, snižuje cholesterol, zvyšuje energii a zasytí. Dobrou chuť :)

 

Cvičení na velkém míči 1+2

Dvě krátká motivační videa 91-leté paní Dáši.

 

 

Prevence proti křečovým žilám

Krátké cvičení na židli s počátečním zahřátím. Cvičení je zaměřené nejen na úlevu od bolesti nohou, ale i na  prevenci proti křečovým žílám. Cvičení lze provádět denně i vice sérii po 8-12 cvicích. Při cvičeni pravidelně dýchejte. 

 

Dechové cvičení

 

Protahování

20-minutové cvičeni zaměřené na protažení ramen, kyčlí, trupu a oblast kolem páteře. Můžete cvičit nejen po ránu pouze část protahovací, ale i přes den jako celek i s krátkým zahřátím a relaxací.

 

Cvičení s hudbou

Čtvrthodinka aktivního pohybu v rytmu hudby. Navázat můžete strečinkem dle následujícího videa.

 

Strečink

Uvolnění a protažení

 

Veselá cvičící děvčata

Skoro 19 minut cvičení v rytmu hudby s následným posilováním.

© 2008 - 2018 Senior fitnes z. s. Všechna práva vyhrazena. Design by Vojtěch Blechta